De ce contează pentru mine calitatea articolelor?


În aceşti 3 ani de când sunt în blogosferă, am învăţat şi căpătat cunoştinţe cu privire la modul de scriere şi de a-ţi atrage publicul către produsul pe care-l promovezi.Am învăţat ca nu o să reuşeşti niciodată să acoperi cu un blog personal toate nişele, pentru-că vor fi alţii care sunt mult mai bine pregătiţi în domeniul respectiv.

Am experimentat diferite nişe, dar până la urmă, tot blogul personal l-am considerat a fi mult mai bun şi eventual mult mai profitabil în cazul în care doresc să obţin vreun venit din articolele pe care le scriu.

Timpul nu mi-a permis în aceşti ani să păstrez un singur blog şi să continui cu el până la un moment dat când voi considera că nu mai vreau să scriu.Am considerat că un lucru început, adus la un anumit nivel şi abandonat din cauza timpului, nu mai merită pentru a fi reconstruit, decât în foarte puţine cazuri.Am tot schimbat platforme, nume, nişe, grupuri de bloggeri şi aşa am ajuns să învăţ multe lucruri, care zic eu că îmi vor folosi nu numai în blogosferă ci şi în viaţa de zi cu zi.

Aşa am învăţat că superficialitatea şi lucrurile făcute în grabă sau făcute doar de dragul de a fi făcute, nu vor da niciodată rezultate prea bune.Întotdeauna mi-a plăcut să am nişte articole de calitate.Am preferat să nu scriu, decât să postez articole doar pentru a creşte în Google.Am preferat ca cercul meu de cititori să fie nişte oameni cu care pot vorbi.Nişte oameni cu care pot dezbate un subiect destul de interesant, care să aibă nişte argumente pro sau contra ideilor mele.Nu m-am supărat niciodată din critica primită prin comentarii atâta timp cât aceasta a fost constructivă.Nu m-am supărat niciodată dacă cineva a avut o altă părere decât a mea.Ba dimpotrivă! Atunci îmi dau seama că oamenii ăia îmi citesc blogul din plăcere.Am preferat să am 40 sau 50 de cititori fideli, decât 300 care să intre doar pentru a lăsa comentariu pentru a fi indexaţi mai bine în Google sau pentru a-şi promova blogul.

Niciodată nu am să pot scrie articole gen ” ce mâncăm azi? mi s-a făcut poftă de x”, ” voi credeţi în Bau Bau?” şi lucruri de genul care să îmi atragă comentarii ” generate ” pe bandă rulantă.Poate sunt sucit, dar nu e chiar aşa.Chit că nu o să am o creştere prea rapidă, sau altele, dar metoda asta a dat tot timpul roade în a-mi creea cititori fideli şi a-mi atrage oameni calumea pe blog.

Da-i cu replica, nu ezita!

