Ca pe maidan…


…, exact aşa e! Fiecare face ce vrea.Poliţia nu există, legi nu există, bun simţ nici atât, deci în concluzie facem ce vrem noi că doar avem maşini mişto.

Uitasem să mă intitulez: Sunt un cioban mioritic, cu trăsături mult mai sălbatice decât un cioban normal.Sunt de ” neam prost” cum se zice pe la noi. Am maşină mişto şi tupeu cât încape.Mama m-a făcut de-o nesimţire extraordinară şi îmi place să scuip şi să înjur pe toată lumea.Da, şi acum în ultima perioadă să calc pe toţi care se pun în faţa maşinii mele, chiar şi poliţişti. Îmi place să mă simt gherţoi şi idiot.Mă doare în cur de restul că se ţipă la mine să opresc, sau că zdreanţa aia de om zis poliţist, era în faţa mea chinuindu-se să mă amendeze pentru-că mai devreme nu am respectat nişte legi. Mama m-a făcut tupeist şi idiot, iar eu aşa vreau să mor!

Revenind, eu rămân la părerea că România o fi considerată ţara cu cele mai aspre legi din U.E, dar  rămâne ţara cu cele mai indulgente legi pentru nesimţirea care este aici.Doamne, dacă aş avea putere, aş da câte 3 ani de puşcărie pentru asemenea lucruri, permisiune autorităţilor să bată şi să rupă mâini în stânga şi în dreapta personajelor de genul.Bătaie, amendă şi un dosar penal bine construit, asta ca să se înveţe minte şi ca tura viitoare când vrea să mai încerce o treabă ca asta, să îşi aducă aminte că nu e pe maidan sau în casă la maicăsa.Dar cum la noi nu se prea poate aşa ceva, în continuare o să fim înconjuraţi de asemenea specimene.

Era odată o campanie sau o reclamă cu cocalari mioritici sau ceva de genul.Mişto tare! Dacă o găseste cineva să o posteze într-un comentariu.

Videoul îl pun în linkul acesta! WordPress moca, nu suportă unele limbaje de programare web.

Da-i cu replica, nu ezita!

