Sa fie monden, sa fie scandal, sa fie prostie !


Discutam mai recent cu nişte prieteni despre consumul de informaţii al neamului ăsta păcătos.Am ajuns la concluzia că România nu o să aibă cel puţin în următorii 100 de ani o populaţie cu o gândire dragă-Doamne mai răsărită.

Eu înţeleg că a fost comunism, a fost greu.Ni s-au băgat atâtea lucruri pe gât cu forţa şi multe altele, dar parcă totuşi, câteodată mă simt descurajat să văd ataţia proşti pe metrul pătrat.Noi ne plângem că suntem vai de mama noastră, că nu avem aia, că nu avem ailaltă, că nu e nimic bun la televizor şi lista continuă. Dar nu ne-am pus niciodată întrebarea : ” Wăi, da eu unde am greşit de văd toată ziua numai aberaţii la televizor?” .Sau, eu unde am greşit de-s aşa sărac. Never! Noi am mers pe principiul “dacă este ii bun, dacă nu, asta e!“, ” lasă, acum e prea târziu, eu nu am avut şi nu o să am niciodată, toată viaţa am muncit şi nu am nimic!“. Ne plangem de milă şi ne consolăm unii pe alţii, dar să ferească sfântul ca vreounul să facă ceva în privinţa asta.

Mă uitam şi mă gândeam că la noi din 20 de siteuri ( iau siteuri pentru-că tvul mai rar) stabilite pe nişte nişe social-media, ştiri, actualităţi, 18 din ele sigur au mondenităţi.Se mănâncă cacao la greu! Eu înţeleg că peste tot consumul de mondenităţi este căutat, dar parcă aici toţi îl savurează mult mai mult.Nu tu să mai fii atent la o ştire adevarată, un lucru interesant, o chestie de cultură generală, nimic! Totul e bazat doar pe haine scumpe, ieşiri, oameni bogaţi, scandaluri, ce şi+a mai luat aia, bătăi şi caterincă.

De la atâta caterincă publică, certuri între partide, tăieri de salarii, scumpiri şi noi legi pentru taxarea şi sărăcirea muritorului de rând, te duc într-o depresie de nu mai ştii pe unde să pleci. Nu ştiu, nu sunt frustrat sau mai ştiu eu ce altceva, dar mi s-a cam acrit să vad cât de dobitoc e poporul ăsta.Înţeleg, sunt şi eu dobitoc într-o anumită măsură, în diferite lucruri, ca tot omul. Poate nu cunosc prea bine treburile sau judec de-aiurea, dar nici chiar în halul ăsta.

Am văzut undeva un tricou care avea scris aşa: ” VREAU O ŢARĂ CA AFARĂ! ” …

Da-i cu replica, nu ezita!

