Religia, curent pertinent în secoulul ateismului


O sa încerc să abordez un subiect mai delicat.Dintotdeauna mi-a plăcut să cunosc adevărul, chiar dacă nu am aflat lucruri prea frumoase sau prea încurajatoare.Mereu am vrut să găsesc răspunsuri la cele mai grele întrebări ale omului şi să înţeleg cum funcţionează mecanismele şi mintea omului.

Mă gândeam la credinţă.Mai precis la religia creştină, la Dumnezeu.Am să încep cu o glumă ca să pot face o legătură pertinentă.

Vasile îl întreabă pe Ion: 

-Wăi Ioane, tu de ce îţi faci cruce şi te rogi la Dumnezeu dacă acum suntem în secolul ateismului, a materiei şi a ştiinţei ?

-Vasile, nu-i bai dacă îmi fac cruce şi nu există Dumnezeu, îi bai dacă există şi nu fac cruce!

Acum, în secolul vitezei, al ştiinţei şi al negaţiei lui Dumnezeu, stau şi mă gândesc de ce religia explică lucruri pe care ştiinţa încă nu poate.De exemplu, ghicitul în cartea părintelui.Mergi la un preot, iar acesta ” deschide cartea” şi îţi prezice absolut totul, horoscopul fiind glumă pe lângă ce face preotul.Îţi spune de trecut, boli, supărări, orice ţine de sufletul omului.Deschisul cărţii este considerat ca fiind un păcat de neiertat.

Stau şi fac o legătură simplă.Consider păcatul ca fiind o faptă a omului.O faptă ce are repercusiuni negative în viitorul acestuia.Practic, orice faptă are repercusiuni în viitor către bine sau către rău.Păcatul este fapta ce are repercusiuni rele către viitor.De ce este păcat să deschidă preotul cartea şi să îţi spună totul? Poate pentru-că omul nu trebuie să ştie ce urmează a i se întâmpla?E ca la horoscop, punctul de reper al faptelor şi întâmplărilor noastre sunt frazele din horoscopul zilnic.Aici am o teorie personală mult mai largă şi puţin mai avansată, dar mi-ar trebui mult prea mult timp pentru a o spune.

În concluzie, de ce o carte spune totul despre noi, iar ştiinţa prin tehnologia ei nu reuşeste?

sursa foto: descopera.org

2 thoughts on “Religia, curent pertinent în secoulul ateismului

Da-i cu replica, nu ezita!

