Teatru de păpuşi pentru copii : A murit Osama Bin Laden!


Mare prostie, mare ştire, mare populaţie de oameni proşti ca neamul american.Azi dimineaţă aud la televizor : “Osama Bin Laden a fost ucis într-unul din raidurile trupelor americane! ” . Nu ştiu de ce nu m-a mirat deloc ştire, ci m-a amuzat.

Ăsta e mort de mai bine de 5 ani de zile.De mai bine de jumătate de deceniu, ăsta n-a mai avut nici o filmare video cu “ameninţări teoriste“, sau mai bine zis, texte scrise în birourile Casei Albe.Au mai fost tentative eşuate ale americanilor de a truca şi modifica vocea şi chipul unui alt agent CIA, cu Osama Bin Laden.

De acum nu mai este nimic secret.Majoritatea dintre noi ştim că atentatele teroriste de la 11 septembrie au fost puse la cale de cele două mari familii ce controlează economia mondială şi familia Bush.Am să încep în felul urmator, să explic nişte lucruri care v-ar pune puţin pe gânduri, sau cel puţin v-ar amuza.Mulţi dintre voi le ştiţi deja

Osama Bin Laden a fost agent CIA în tinereţe, familia acestuia făcând afaceri cu statul american şi cu familia Bush.Familia Bin Laden, a sponsorizat foarte multe dintre misiunile CIA-ului în diferite ţări, statul american şi multe altele.Erau pe internet diferite imagini cu George W. Bush şi cu Osama Bin Laden amândoi de mână, caricaturi ce au totuşi un sâmbure de adevăr.Familia Bin Laden şi familia Bush au strămoşi comuni.Fac parte din acelaşi neam şi sunt rude.Defapt, toate familiile şi marii bogătaşi ai lumii şi adevaraţii conducători din umbră, au acelaşi ” sange albastru”.

Treaba a stat în felul următor: SUA a vrut să pună mâna pe nişte resurse minerale, a întrat în Orient, a golit ce a avut de golit, iar mai apoi când toate s-au terminat, voila, armata Statelor Unite a reuşit eliminarea inamicului numărul unu al lumii.Am făcut un mic rezumat, pentru-că toţi ştim de ce au venit americanii în Orient.

Cum resursele naturale s-au terminat, nu mai avea rost să frece menta aiurea armata americană pe acolo.Acum ceva timp a fost cutremurul din Haiti.Nu mulţi dintre voi ştiu ca în Haiti s-a descoperit unul din cele mai mari zăcăminte de resurse naturale ( petrol, gaze). Ghiciţi cine s-a oferit să îi ajute!De curant au început revoltele în Egipt.De Egipt am discutat mai demult pe alt blog.Ca idee, Egiptul este o ţară ce are o poziţionare perfectă pentru a pune monopol pe toate ţările din Orient şi o bază perfectă în caz de război datorită poziţiei sale geografice.Plus că Egiptul are drept de exploatare a Nill-ului pe toată distanţa de vărsare a acestuia, inclusiv şi în celelalte ţări, drept câştigat imediat după terminarea celui de-al doilea război mondial.În Libia, iarăşi s-au descoperit unul din cele mai mari zăcăminte de petrol, rezerve ce ar putea asigura câştiguri enorme pentru marile firme ale oamenilor din umbră, timp de câteva decenii bune.

Aşa că, de ce mama holerei să mai stea americanul cu pretextul că îl caută pe Osama Bin Laden?… El ar putea frumos să se mute într-o zonă mult mai bună şi mult mai profitabilă.Vorba aia, se întamplă un cutremur, să ajutăm ţara să se dezvolte, se mai trezeşte un dictator să facă brandu` mare, una alta.

Îmi pare rău de ăştia care nici acum nu vor să deschidă ochii şi cred orice li se dă pe tavă.

6 thoughts on “Teatru de păpuşi pentru copii : A murit Osama Bin Laden!

  1. imi plac articolele tale
    Stii, eu nici nu m-am gandit ca Osama e mort. Mi-am imaginat ca ii e bine mersi undeva, la umbra unui palmier cu stirea capilor CIA, iar acum mi-am imaginat ca a calcat pe cineva de coada de si-a intalnit sfarsitul. In orice caz, mi se parea ridicola scuza americii, ca nu il pot localiza. Oricine poate fi localizat, numai sa vrei.

    1. @Maria: Osama Bin Laden cand a amenintat Guvernul American ca va dezvalui adevarul despre atentatele de la 11 septembrie si asa zisa organizare terorista, imediat a disparut.Daca te uiti la pozele cu el inainte de 2005 o sa vezi in ce hal arata, si cum arata dupa 2005 :)). Cat despre localizat, ai dreptate.Sunt sateliti ce au raze ce trec de ziduri, pereti etc.Stiu unde esti pana si in cel mai mic colt al unei cladiri :)).
      Multumesc pentru aprecieri! :D:*

  2. Ca sa priceapa cititorii tai mai lejer am sa pun un link cu un filmulet de 2 minute in care se explica ca la prosti cum e procedeul.

  3. totusi… daca ar fi fost ucis in timpul lui bush, eu cred ca bush s-ar fi folosit de asta, mai spre sfarsitul domniei ca sa lase o amintire frumoasa. Cred eu

Da-i cu replica, nu ezita!

