Operaţie de schimbare de sex, sponsorizată de Guvernul României


De 20 de ani, noi am avut alte preocupări decât cele necesare.De ce zic asta?… Motive-s destule, dar ăsta de care mă iau acum umple paharul.După `90, am fost scăpaţi din lesă şi am mers pe ideea ” e democraţie, am voie să mă cac în faţa primăriei, am voie să scuip pe cine vreau, am voie să înjur pe cine vreau, am voie să fac orice”.Evident, exagerată descrierea, dar în acelaşi timp adevărată.Au apărut tot felul de curente, boli psihice( ca cea de care o să vorbesc) şi multe altele.

Săptămâna asta s-a realizat prima operaţie de schimbare de sex la noi în ţară.O cucoană nemulţumită, a vrut să fie macho man.Cică e o boală treaba asta cu schimbarea de sex.Înainte a fost catalogată drept boală psihică ( e şi acum, dar deh… să nu înjurăm omul ), dar acum este considerată o boală ce are leac doar prin această operatie.🙂 Cine dracu` mai înţelege ceva ?… Eu nu ! Bun, să zicem!

Femeia şi-a făcut operaţia, a durat 14 ore, bla bla bla… , acum vine partea mişto: doctorii au analizat cazul femeii pentru a stabili cu exactitate dacă este într-adevăr transsexual.😐 Cum mama naibii să stabileşti dacă cineva este transsexual, sau mai bine zis care sunt criteriile de analiză şi stabilire a chestiei ăsteia?

Partea cea mai mişto din toată povestea asta, urmează acum : Guvernul României a sponsorizat operaţia! Poftim!?… În ţară sunt peste 10 ONG-uri care se chinuie de mama focului să modernizeze spitalele şi să creeze tot felul de noi săli de operaţii pentru copiii bolnavi de inimă, forme rare de Cancer, Leucemie şi tot felul de boli necruţătoare, iar Guvernul României are bani pentru a sponsoriza o operaţie de schimbare de sex!?… Dacă m-aş apuca acum să fac un simplu calcul şi o mică evidenţă ( asta doar din ce găsesc din prima pagină din căutarile de pe Google), ar fi cel puţin câteva sute de mii de cazuri de copii sau persoane ce au neaparată nevoie de ajutor. Îs copii ce stau şi aşteaptă, bat la toate uşile “marilor” oameni ai ţării şi la jegul ăsta de Guvern pentru a le da banii de medicamente, iar ieri s-a facut o operaţie de schimbare de sex pe banii statului.

Dacă o să spună cineva că sunt frustrat din cauza asta, da sunt frustrat pentru-că tocmai am plătit o operaţie de schimbare de sex în loc să îi fi dat unui copil ce are Leucemie.

Da-i cu replica, nu ezita!

