De prin ţară culese: impresii de la Bucureşti şi Sinaia


În ultimele 2 săptămâni, am tot fost plecat prin ţară pe la niste festivale de teatru, împreună cu trupa de teatru unde activez.Am reuşit să mă plimb pe la Bucureşti şi pe la Sinaia.N-am mai apucat să mai spun şi eu câteva cuvinte despre cele 2 mici excursii, dar am să încep acum.

În Bucureşti, în afară de Palatul Poporului şi câteva clădiri şi monumente care mi se par absolut geniale, prea multe de bine nu am ce să spun.Dacă ai nevoie de ajutor, vrei să întrebi pe cineva unde este un magazin sau o adresă anume, nici măcar nu se întorc la tine să îţi răspundă, iar dacă reuşesc să facă efortul ăsta, îţi răspund din mers şi cu un sictir foarte fain conturat.Nu mai dezvolt că am tras şi o ţeapă cu un taxi.Apropo, dacă nu ştiaţi, pe 2-3 km de mers prin Bucureşti cu taxiul noaptea din Lipscani, vă ajunge uneori undeva la 28 de RON.Altceva nu ştiu daca mai am de zis, nu se merită să mai zic.

La Sinaia a fost frumos!Mă aşteptam la ceva mai mult de la staţiune, ţinând cont ce scoruri şi câtă reclama i se face.Ca oraş, destul de ok! E curat, frumuşel decorat, per total destul de frumuşel!De oameni, mmm…. nu ştiu cum să zic, dar îs cam 10 ghiolbani/mp². Cum e staţiune, cred că erau turişti mai mult ca sigur, acum Dumnezeu ştie! Am rămas surprins că în Sinaia, tariful la taxiuri e mai mic ca cel din Botoşani.Ceea ce nu m-a încantat au fost scorurile prea mari şi produsele sau serviciile de proastă calitate.Pub-urile şi localurile pentru clasa medie a societăţii îţi lasă un gust amar după.Acum, probabil asta depinde şi de cât de mult se respectă localul respectiv.

Cum am tras o ţeapă în Bucureşti, era neapărat să mai trag o ţeapă şi în Sinaia.Să nu mâncaţi de la fast-food şi de la Fornetti.Shaorma cu salată de varză şi castraveţi înnăcriţi şi cartofi prăjiţi vechi.La Fornetti foietajele vechi.

Am fost la Castelul Peleş.Cum să zic… cum intri în curtea castelului, rămai cu gura căscată, ţi se taie răsuflarea şi îţi revii de abia după ce ai plecat.Este absolut fantastic! Ghidul care l-am avut, a fost foarte clar în explicaţii, a răspuns la întrebări, ne-a arătat tot ceea ce era de arătat.A fost foarte misto!

Per total, Sinaia e o staţiune destul de ok, dar dacă ar mai scade puţin scorurile, ar fi foarte bine!Mai jos aveţi câteva poze de la Sinaia.

This slideshow requires JavaScript.

Da-i cu replica, nu ezita!

