Câteva filme de nota 10


Maria mi-a pasat o leapşa foarte drăguţă!Chiar îmi era dor de o leapşa.Nu am mai completat de mult un chestionar de întrebări, sau să spun câteva lucruri care-mi plac sau care nu-mi plac.

Cum nu sunt un cinefil de primă clasă, drept urmare nu am să ajung la 10 filme.Am să mă rezum la câteva, cele care mi-au plăcut cel mai mult.Începem aşa:

1.Sherlock Holmes 2009

Robert Downey Junior, face aproape toţi banii din film.Cartea nu m-a atras deloc, dar filmul şi modul în care sunt păstrate detaliile, mă face să pun filmul pe locul 1 în top.

2.Ocean`s Twelve 2004

Un film foarte bun, din seria Ocean`s Twelve ai anilor `70.N-am apucat să văd şi celelalte versiuni mai vechi, dar am o presimţire că nu se ridică la nivelul celui din 2004.Oricum, sper să apuc să le vad şi pe celelalte.

3.Cars

Cea mai bună animaţie pe care am văzut-o.De la coloana sonoră până la cel mai mic detaliu lucrat cu minuţiozitate şi cu pasiune, fac din filmul ăsta o capodoperă a industriei filmului.

4.Ice Age ( toate seriile)

N-am râs de multe ori la un film, cum am râs la seriile Ice Age.Personajele sunt frumos conturate, caractere puternice puse în antiteză şi îmbinate cu situaţiile în care sunt puse, te fac să te uiţi cu sufletul la gură timp de 80 de minute.

5.Two and a half men

Umor clasic, de altfel nu ar rade nici naiba dacă nu ar fi jucat de cei 3 actori : Charlie Sheen, Jon Cryer şi Angus T. Jones.Încă n-am apucat să văd toate cele 8 sezoane.M-am uitat pe bucăţi cât am reuşit.Sper să îl termin de văzut.

6.Lie to me!

Absolut genial! Un serial ce merită urmărit!Practic, serialul ăsta e ca o carte pusă pe ecran.Partea bună e că înţelegi mult mai multe decât dacă ai fi citit-o de pe hârtie.Mai multe nu vă spun, uitaţi-vă la el că merită!

7.The Mentalist

Aproape ca Lie to me, numai că aici se merge puţin pe chestii mai spirituale sau paranormale să zicem aşa.Oricum, foarte buni actorii, foarte bune situaţiile şi cazurile din fiecare episod!

8.Autobahnraser

Un film foarte frumos! L-am vazut la televizor acum vreo 5 ani dacă nu mă înşel.Dacă nu îţi plac filmele clasice cu maşini, urmăriri, curse şi poliţişti inapţi, nu te uita la el!

9.J’aurais voulu etre un danseur

L-am văzut tot la tv, l-am scos şi pe calculator.E foarte mişto!Este vorba despre un tip care îşi descoperă pasiunea pentru step.Face sacrificii enorme pentru dans.Îşi pierde familia şi ajunge să fie un nimeni.Într-un final ajunge să dea o probă pentru a fi angajat într-un local, urmând să afle că tatăl său este legenda şi mentorul său în viaţă legat de dansul step.Tatăl lui fiind şi patronul localului respectiv.

Din ce povestesc e posibil să dea o tentă de telenovelă, dar nu e aşa!Practic, aici se moşteneşte o pasiune veche.Află că bunicul lui avea aceeaşi pasiune, dar nu a reuşit să o ducă la bun sfârşit, singurii care au reuşit au fost cei doi urmaşi.

Filmul se termină absolut genial! Într-o sală de curs, profesorul a terminat de predat cursul şi de povestit ( filmul ), profesorul fiind chiar cel care a renunţat la tot pentru step, iar la urmă când se sting luminile vine un elev şi îl întreabă dacă nu cumva el este cel din poveste. Profesorul nu îi răspunde nimic şi pleacă din clasă.

Cam asta ar mica mea listă, leapşa nu ştiu la cine să o dau mai departe, cred că am să încep cu addicted, iar cine o să vrea să o facă, e liber!

6 thoughts on “Câteva filme de nota 10

    1. Primul a fost cel mai bun, dupa parerea mea.Restul au fost oarecum trase de par.Partea buna e ca nu au tras de ele chiar in ultimul hal cum mai vezi in unele filme.Si-a pastrat idee per general.:d

    1. Tema care o folosesc acum se numeste “Twenty Eleven” daca asta te-ai referit , iar programul care il folosesc pentru editarile foto se numeste Adobe Photoshop CS5. :d

  1. Am vazut un film (cred ca sarbesc) numit Sisanje si mi s-a parut bun , dar nu am gasit nicaieri subtitrarea.

Da-i cu replica, nu ezita!

