Bancuri cu/despre România [part.1] Cum împărţim ţara…


Eu nu am apucat să citesc prea mult despre noua reorganizare administrativă a ţării, pentru-că mi se pare o aberaţie totală.Vrăjeala cu stârpirea corupţiei e o minciună pentru copiii de 12 ani. Nivelul corupţiei nu o să scadă la noi nici după Apocalipsă, darămite după o reorganizare administrativă.Defapt, după cum am mai spus-o de câteva ori cred şi reorganizarea asta este o afacere pentru nişte oameni.Se deschid anumite lacăte, anumite uşi către noi ” orizonturi băneşti”.

Am apucat să citesc un articol de pe mediafax dacă nu mă înşel, cum ar trebui să fie reorganizată ţara din punct de vedere al bozgorilor ( da, fac discriminare, sunt rasist, asta e!Am ceva cu o anumită clasă de unguri, cu ăia care cred că Universul este teritoriu bozgorian.). Într-un fel nici nu-i condamn.Normal, şi eu dacă aş vrea să obţin ceva, spre exemplu o bucată de pămnt şi văd că proprietarul nu sare la mine cu cuţitul, ba dimpotrivă, tace şi îmi zice: ” Da, o să mai discutăm… “, fără ca eu să îi dau ceva la schimb, aş insista pentru a-l căpăta.Ipoteză, dacă aş fi nesimţit sau dacă aş avea aceeaşi gândire ca ungurii ce se cred stapâni pe ţara asta.

Cum ar trebui să arate în viziunea lor noua reorganizare teritorială ? Beţi 2 pahare cu apa şi citiţi : România ar trebui să fie împărţită în 8 zone administrative, iar separat Ţinutul Covasna-Harghita.

Reacţia lu` nea dom` preşedinte nu e una chiar pe placul nostru : Cel mult România va fi împărţită în 8 zone, iar Covasna şi Harghita să fie lăsate în pace, rămânând în aceeaşi formulă. Ori că le unim, ori că le lăsăm separate, e exact aceeaşi treabă.Ba mai mult, e ca şi cum le-am da pe ocolite 2 judeţe şi am recunoaşte că le aparţin lor.

Acum, dom` preşedinte, matale ştii cum se cheamă treaba asta care tocmai ai făcut-o? Sigur că ştii, trădare de ţară nenea, trădare de ţară!

În final, îs curios, prin absurd, dacă era Vadim preşedinte, dacă mai aveau ăştia curaj să deschidă gura. >:)🙂 Nu mai era picior de ungur revoluţionar în România demult tare.

2 thoughts on “Bancuri cu/despre România [part.1] Cum împărţim ţara…

  1. Tinand cont ca prin lege minoritatile nu au cum sa aiba un patid legal, UDMR-ul ar fi fost disparut din primele zile de munca daca era Vadim presedinte. Totusi,nu is numai unguri.Cum mai zic niste oameni inteligenti la TV(zilele astea m-am uitat la Gadea special sa ma lamuresc care e faza cu reorganizarea asta) ,multi is sasi dar mai ales secui.Acesti sasi nu is bozgori ci nemti.Ei au venit la promisiunile coroanei maghiare in secolul 11 pentru a locui in Transilvania.Astfel din populatie nu faceau parte doar nemultumitii(romanii).Acum situatia era mai echilibrata si nu se riscau revolte .Ba mai mult,sasii si secui mai faceau si pe santinelele la granitele carpatice ca nu cumva sa incerce razboaie de eliberare moldovenii si muntenii.In timp ei le-au preluat limba si eventual cateva obiceiuri traditionale.Oamenii aia is cam prosti daca lupta pentru bozgori pentru ca nu le datoreaza nimic.Mai degraba sa datoreze romanilor ca au mancat din painea lor si au dormit in paturile lor.

    Inca ceva.Bozgorii zic ca vor si ei drepturi ca ceilalti.Pai au toti cetatenie romana.Au aceleasi drepturi ca noi.Nu vad de ce protesteaza. Discriminarea este de doua feluri:pozitiva si negativa. Pe ei i-am discriminat pozitiv cu ajutorul lui Boc si restu’ care i-au lasat sa invete istoria si geografia Romaniei in limba bozgoriana( mi se pare un fel de paradox,nu situatie penibila ca asta e demult depasita).

    Sa termin liceul si bozgorilor,o sa vin echipat cu bate in Harghita si pe unde mai sunteti si o sa curat o parte din jegu tarii.Hail Romania nationalista!

Da-i cu replica, nu ezita!

