Trei fete şi o asigurare de la RCA ASIROM


Azi m-am uitat pe ApropoTV, una din singurele emisiuni pentru care mai deschid televizorul când îmi aduc aminte de ea.Am văzut reclama asta, destul de mişto, dar făcută în stil amatoricesc, părerea mea.Amatoricesc din punct de vedere al fetelor.Nu tu fete chiar aşa de drăguţe, nu mi-a transmis ideea că ar fi o reclamă cu o tentă erotică, asta dac[ tot s-au apucat de treaba asta şi au avut iniţiativa.Ori că erau îmbrăcate, ori că erau dezbrăcate, era aceeaşi chestie.

Oricum, per general, n-a ieşit rău.Am postat-o fiindcă e prima reclamă de genul de pe plaiurile noastre, în afară de campania aia făcută de Poliţia Română cu fete mutilate din accidentele auto.Aia nu se pune. :) 

2 thoughts on “Trei fete şi o asigurare de la RCA ASIROM

Da-i cu replica, nu ezita!

