Dezinteres sau neinformare? Carduri europene oferite gratis cu reduceri si facilitati pentru tineri


Am zis să mai cetesc şi eu presa locală.Să mai văd şi eu una-alta, să nu mor prost, nu de alta.Văd un titlu care deh, mi-a atras atenţia, ” Dezinteres total pentru cardurile europene. Vezi cum poţi avea tu un astfel de card!” .Am zis să dau şi eu un click, dacă e să am, măcar să văd ce aş putea avea. Ca să vezi, se dau carduri cu reduceri pentru tineri.

Dacă ai între 14 şi 30 de ani, poţi beneficia gratuit de un astfel de card cu reduceri de la Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret( DJST).Ce trebuie să faci? Mai nimic.Defapt trebuie doar să te duci să îl ridici dând nişte semnaturi, atât.Cardurile sunt de la Autoritatea Naţională de Sport şi Tineret( ANST) şi au fost trimise în luna martie în număr de 900.Până acum, au rămas mai mult de 800 din ele, iar nimeni nu se încumetă să le ia.Cardul este unul european pentru tineret ” Euro26″ şi oferă reduceri şi facilităţi în domenii de interes pentru tineret precum transport, călătorii, vacanţe şi cazare, cumpărături, cultură şi multe altele.Este practic un fel de legitimaţie, care atestă faptul că deţinătorul este membru în programul european de carduri pentru tineri, program ce oferă numai în România peste 800 de reduceri şi facilităţi.A nu se face confuzia cu cardurile de credit, pentru-că sunt diferite. Este foarte avantajos mai ales pentru străinătate.

Bun, acum eu stau şi mă gândesc, de ce mama naibii nu ne-a spus nimeni de ele? Pentru-că ele sunt venite tocmai din luna martie, iar scuze gen :” n-aveam cum că eraţi în vacanţă şi nu ştiam cum să vă zicem” e picată din schemă. Atunci era şcoală.Eu cred că în ciuda faptului că nu prea sunt firme ce au parteneriate cu ANST, mulţi dintre noi s-ar fi încumetat să-şi ia un astfel de card.Nu suntem un oraş plin de baştani ce nu au nevoie de reduceri şi tot felul de avantaje, ci dimpotrivă.E frumos să dai vina pe altcineva pentru un dezinteres din partea unora. Eu chiar nu ştiam de treaba asta şi am rămas puţin uimit când am văzut că mai şi acuză după ce că n-au făcut măcar o campanie mică de informare.Era destul dacă făceau o singură hârtie şi scriau linkul ăsta, fără altceva şi înţelegeam toţi care era treaba, sau s-a făcut campania şi nu ştiu eu.:) Ruşinică!

UPDATE: Pentru cine vrea un astfel de card, trebuie să vă prezentaţi la biroul de tineret de la Palatul Copiilor în baza unei fotografii tip buletin, o copie după buletin şi după prima pagină a carnetului de note ( pentru cei ce sunt încă elevi sau studenţi).

One thought on “Dezinteres sau neinformare? Carduri europene oferite gratis cu reduceri si facilitati pentru tineri

  1. De informat tot mass-media trebuie să informeze, problema e că majoritatea tinerilor nu ar citi ziare, de pildă. Mereu se pot găsi și alte căi… dar oricum ar fi, românii suferă mult de ne-informare. Și dezinformare.

Da-i cu replica, nu ezita!

