Best Electro House marca Dj Viduta


Postul ăsta sigur nu se încadrează în nişa blogului, defapt nici nu ştiu care e nişa blogului. Cred că una generală, deci teoretic ar trebui să se încadreze.

Întotdeauna am avut o mică slăbiciune pentru muzica electronică, cum ar fi tranceul şi electro houseul.Pentru mine e muzica de operă a zilele noastre.

Mi-a dat un prieten ieri o melodie electro house de pe You Tube şi mi-a plăcut foarte mult.De curiozitate, am zis să ascult şi alte melodii ale aceluiaşi dj şi am avut o surpriză foarte plăcută.Toate melodiile care le-am găsit pe You Tube de la acest dj mi-au plăcut. Treaba asta nu s-a întâmplat decât cu Falco, un alt geniu al muzicii, numai că el era cu pop-rock-ul.Nu mai lălăiesc mult discuţia, vă las câteva melodii ale băiatului.Cunoscătorii sigur o să aprecieze.

 

5 thoughts on “Best Electro House marca Dj Viduta

  1. Ca de obicei nu imi plac dar recunosc ca la drum intins (mai ales daca destinatia este o plaja) merg foarte bine intr-o masina(daca se poate decapotabila si daca se mai poate inca odata sa fie BMW) .Daca e si anturajul in ea ,e perfect.

    1. Electro house-ul mi se pare bun, pentru-ca e putin mai non-comercial fata de houseul dance si are aspecte de trance.Logic ca trance-ul va ramane tot timpul cea mai buna muzica electronica.🙂

Da-i cu replica, nu ezita!

