Am revenit! Fusă-i la Ideo…


Am văzut după 12 zile cum mai arată dashboard-ul meu de la blog. Am fost plecat la Alexandria, într-o mini-tabără să-i zic aşa, unde pot zice că a fost nu frumos, ci demenţial.Am să încerc să mă rezum cât pot de mult în a povesti.

Bun, în Alexandria în fiecare an se organizează un festival de teatru pentru tineri, Ideo Ideis. În fiecare an se adună 9 trupe de teatru şi se dă competiţia pentru marele premiu. Festivalul durează 10 zile, iar în acest timp, tinerii au parte de workshopuri şi ateliere de teatru cu cei mai buni actori şi oameni din domeniu (coregrafie, dramaturgie).Pe lângă asta, am mai avut şi acces la piese de teatru foarte bune şi tot felul de evenimente făcute de organizatori special pentru participanţi. De obicei is cam pretenţios, dar de data asta am reuşit să mă distrez şi nu prea am avut ce să reproşez. Totul a fost aproape perfect! Organizare, workshopuri, piese de teatru, oamenii, cazarea, mâncarea, petrecerile, tot tot tot ! Nota 10!

Bun, acum dacă tot ştiţi pe unde am fost, o să îmi reîncep şi eu treaba de pe acili`şea.

Da-i cu replica, nu ezita!

