Ca la mine la nimeni…


Cred ca încep să devin frustrat. De ce?

Pentru-că a trecut mai bine de jumătate din vacanţă, iar eu n-am produs şi n-am făcut nimic bun.Citisem pe un forum aseară, cum o tipă avea nişte probleme gen : nu mai era odihnită, nu se mai putea concentra, nu mai putea memora aşa de bine ca înainte şi tot felul de lucruri de genul. Aceeaşi problemă o am şi eu şi culmea, i-am găsit rezolvarea, dar nu am vindecat problema.Unele persoane recomandau odihnă, dar eu m-am tot odihnit de vreo 2 luni încoace.O să îmi fac un club din ăla de anonimi cu probleme, ca în America.Să ne plângem de milă unul altuia, dar fără să facem ceva pentru a schimba situaţia.

Am stat 3 luni de zile efectiv ca un trântor. Programul meu se rezuma la : dimineaţa cafea şi ţigări, apoi ajungeam acasă şi pierdeam vremea până pe la vreo 6-7, eventual dormeam între timp, iar spre seară ieşeam în oraş. Am încercat să mai învăţ una alta pentru şcoală, că deh, la anul am şi eu BAC-ul, dar nema. Nu se leagă nimic de căpăţână. Încep să-mi fac griji şi să mă gândesc că am luat-o pe arătură rău de tot ( bine, o luasem de mult, dar acum am deviat cam prea mult). Stau şi mă gândesc dacă sunt singurul specimen care are nişte pretenţii de la viaţă şi nu a făcut nimic bun în 3 luni de zile libere.

Whatever, până s-or mai schimba lucrurile, vă las cu tipa de mai jos. Cântă ca o… gazelă, nu ştiu, ce vreţi voi!🙂

3 thoughts on “Ca la mine la nimeni…

  1. Inca nu simti prea bine morcovul infipt in fund, d-aia iti permiti asa multa relaxare =). Dar cu timpul, incet-incet o sa te penetreze usurel, ca pe o virgina.

Da-i cu replica, nu ezita!

