A început Undercloud – Festivalul de teatru independent de orice, 29 august – 10 septembrie Bucuresti


Bun, am aflat de la Claudia Tocila despre festivalul de teatru ce se desfaşoară zilele astea la Bucureşti, La Muse – Teatrul de pe Lipscani 53. Festivalul a început de pe 29 august, adică ieri şi ţine până pe 10 septembrie (anul ăsta :)) ) .

M-am uitat pe afiş şi am văzut numai spectacole bune. Deci, evenimentul nu e de ratat! Păcat de ăştia ca mine care nu îs din Bucureşti şi care nu prea au cum să ajungă. Sper măcar la anul să mă pot duce. Oricum pentru cei care vor să meargă, există şi o promoţie, la 5 bilete cumpărate, primeşti 1 bilet la un alt spectacol, clasicul principiu de 5+1. 

Eu am avut plăcerea şi bucuria să văd “Autobahn“, în regia lui Andrei şi Andreea Grosu, cu Alexandra Murarus, Cristi Balint, Corina Moise, Vlad Logigan, Iulia Diana Samson şi Bogdan Cotlet şi ” Un exerciţiu de Comedia Dell“Arte” în regia lui Tudor Lucasu, cu Raluca Aprodu, Andrei Hutuleac, Alexandru Calin, Idris Clate, Vladimir Purdel, Stefan Lupu şi Mihai Prejban. Ambele piese au fost de nota 10+! Apropo, care o să meargă la Comedia Dell“Arte, să caute nişte cuvinte întortochiate dacă o să-i ceară să zică un cuvant pentru rime. >:)

Bun, am să vă las o mică descriere despre festival în viziunea organizatorilor:

Festivalul e inspirat din viaţa oamenilor de azi şi îi inspiră pe oamenii de azi. Fără decor împopoţonat şi fără brizbrizuri inutile. Zice direct ce crede. E lipsit de pretenţii “de etichetă”. Le vorbeşte oamenilor pe limba lor, direct către minte şi suflet. E uman, fără artificii, fără recuzită excesivă. Emoţia este transmisă de oamenii care îl fac şi te convinge să te simţi ACOLO, implicat.

E mişto bă`, e de dus şi de văzut ! Vă las şi programul cu piesele ce se joacă.

Pentru rezervari si cumparari bilete pe : bilete.ro , vreaubilet.ro , sau biletfan.ro .

Da-i cu replica, nu ezita!

