Controlul minorităţilor împotriva majorităţii şi eşecul lor…


Aseară am simţit un semtiment de bucurie când am văzut o ştire la televizor.De câteva zile în Bulgaria a început o revoltă foarte serioasă împotriva ţiganilor de la ei. Am văzut în sfârşit cum se ia atitudine împotriva unei minorităţi care deja începe să pună monopol în fiecare ţară. M-am bucurat când am văzut câteva mii de oameni cu o gândire logică, cu personalitate, cu demnitate, coloană vertebrală, care s-au săturat să fie conduşi de o minoritate. În sfârşit un guvern de ţară a făcut dreptate de frica populaţiei. În sfârşit am văzut cum clanurile mafiote ţigăneşti se dezbină şi învaţă şi ele ce înseamnă să tremuri de frica mulţimii.E o luptă câştigată dintr-un război ce va continua până va fi câştigat de mulţimea bulgară.

Uitându-mă în ograda unde locuiesc şi eu, am văzut că Academia Română începe să pupe-n cur ţiganii, să îi spele pe picioare scoţând termenul de ” ţigan” din dicţionar şi modificând explicaţia lui, deşi era cât se poate de adevărată. Cei drept, cu excepţii de rigoare, pentru-că nu toţi sunt aşa. Ar fi absurd să generalizez, dar majorităţii li se potriveşte vechea descriere.

Mi-a plăcut şi am apreciat enorm de mult atitudinea românilor din celelalte state din (m)U.E vizavi de atitutinea europenilor şi mentalitatea lor de a băga în aceeaşi oală românii şi ţiganii. Într-un fel le dai dreptate, pentru-că ei nu prea-şi bat capul în a face diferenţa dintre “rrom” şi “român“. De aceea ONG-urile şi asociaţiile de români din statele vestice s-au apucat să facă campanii pentru a întelege că ” ţigan” e o naţie şi ” român” e altă naţie.Pe lângă campania asta, sunt şi împotriva românilor care s-au ţigănit să zic aşa, molipsiţi probabil de versurile celor mai în vogă manele “ şmecher sunt din tată-n fiu” , ” sunt şmecher şi n-ai ce-mi face“.

Totuşi, rămân pe final cu un gust amar când ştiu că în ţară capii mafiilor ţigăneşti sunt eliberaţi şi sfidează absolut orice lege. Stupefiat pentru-că statul protejează în continuare clanurile mafiote, lipsindui orice fărâmă de patriotism şi bun simţ.Am înţeles întotdeauna că minorităţile trebuie protejate, ajutate să se integreze, dar mi s-a părut total absurd ca o minoritate să preia controlul împotriva majorităţii!

Închid postul cu o dedicaţie pentru minoritate, ştiu că lor le plac mult dedicaţiile şi versurile de mai jos… . >:)🙂

Da-i cu replica, nu ezita!

