Care este diferenţa dintre zugrav şi pictor?


… Niciuna dacă te naşti în România!

În situaţia asta se află şi Dragoş Brumăraş, un tânăr talentat dar sărac. Cum statul nu-ţi dă decât două flegme şi un rânjet în bătaie de joc, Dragoş nu a avut ce face decât să plece în Portugalia să muncească în construcţii 5 ani de zile, timp în care nu a stat degeaba.Pe lângă munca de zidar pe şantier, a reuşit să-şi expună câteva lucrări în Portugalia. Tot în Portugalia s-a apucat să facă cel mai mare desen pictat din cremă de ghete din lume. Neavând bani, ca suport pentru cremă a folosit hârtie A4. În fiecare zi după ce termina munca, făcea câte 300 de foi .În total desenul are 30 de topuri de hârtie A4, echivalentul a 13.600 de foi şi 3 kg de cremă de ghete.

Dragoş vrea să intre în Cartea Recordurilor cu deseneul lui, de aceea Primăria Botoşani, i-a oferit un spaţiu pentru a-şi întinde capodopera de 1200 de metri pătraţi.Rezultatul îl puteţi vedea mai jos.

Citez câteva cuvinte spuse de Dragoş în legătură cu opera sa:

“M-a fascinat clădirea cu frumuseţea ei şi mi-am propus să o desenez. Nu am avut bani de materiale şi am folosit cremă d eghete că era mai ieftină. Când le-am spus prietenilor că fac un desen de 1200 de metri pătraţi au zis că sunt nebun de legat”.

“Am avut grijă la toate detaliile. Am vrut să arăt tuturor cât de frumoasa este”.

sursa: Adevarul.ro

Da-i cu replica, nu ezita!

