Florin Piersic şi recensământul

Florin Piersic şi recensământul


Încerc pe cât posibil să nu mă flambez precum o banană în tigaie văzând ştirile de la iRealitatea cu ţiganii ăştia unguri de la noi, ce pun tot felul de întrebari stupide precum ” Vreţi ca România să nu mai fie stat naţional?”. Eu chiar nu am înţeles de ce mama dracului ăştia încă sunt în viaţă, dar fie, poate ca o-i fi eu singurul debil din ţară.

În fine, ca să-mi distrag ochii de la mârşăviile maghiarilor, minoritate pe care eu n-am s-o recunosc niciodată ( cu excepţiile de rigoare), trec şi mă uit pe siteul iRealitaţii şi găsesc asta :” Florin Piersic şi recensământul

Recensământul nu se poate încheia, fiindcă nu s-a întors recenzorul de la Florin Piersic.

***

Nu înţeleg, de ce să faci recensământ, atunci când există facebook?

***
Recenzorul intervievează un bărbat şi o femeie care sunt căsătoriţi. Îl întreabă pe el:

– Statul vrea să ştie dacă aveţi relaţii amoroase în afara căsătoriei.

– Am…, dar acum că a aflat şi soţia nu mai sunt căsătorit.

***

– De ce nu se poate face recensâmnt în China?
– Pentru că imediat ce ai înregistrat unul, se mai nasc încă doi.
Eu nu mai vreau nimic, mi-ajunge pe seara asta! :))

Da-i cu replica, nu ezita!

