Ursus, ramane regele in continuare!…Cum putem conserva bunul simţ şi respectul faţă de oameni la fel ca şi berea

Ursus, ramane regele in continuare!…Cum putem conserva bunul simţ şi respectul faţă de oameni la fel ca şi berea


Spun cu părere de rău, dar în acelaşi timp cu o bucurie în suflet, Cluj-Napoca este singurul oraş din România unde oamenii sunt cât se poate de buni, respectuoşi, realişti, cu caracter şi cam toate trasăturile bune pentru o societate acătării. Mi-am propus ca în postul ăsta să nu mă pierd în clişee, pentru-că m-am cam săturat. De aceea vreau să vă arăt ceva foarte drăguţ!

Mituri despre Cluj-Napoca sunt multe, dar cine e acolo poate să simtă cu adevărat atmosfera frumoasă de Cluj.Iată dragilor, să vedeţi şi voi cum se pot păstra şi conserva respectul şi bunul simţ pentru client şi pentru cei de lângă noi.Respectul pentru cei ce au muncit înaintea noastră şi care, bineînţeles la un moment dat au fost nevoiţi să predea ştafeta unor oameni tineri şi plini de idei pentru a rămâne brandul în top.

Am auzit multe lucruri frumoase despre Berăria Ursus din Cluj, iar astăzi când am dat de acest filmuleţ am rămas pur şi simplu cu gura căscată şi cu poftă de o bere.

Filmuleţele sunt făcute de nişte băieţi foarte talentaţi de la EvoDesign din Cluj.Felicitarile mele!

Da-i cu replica, nu ezita!

