Pentru timpurile de altă dată…

Pentru timpurile de altă dată…


DianaEmma mi-a trezit amintiri plăcute prin postul ei. De cele mai multe ori, aici spun propria părere, uneori idioată alteori bună, cu bune și cu rele, dar per final e mai mult o critică aberantă și nefolositare despre un lucru anume. Dacă stau bine să mă gândesc, nu am scris niciodată de oameni mișto care aș fi vrut să îi cunosc în viața reală și care nu am avut ocazia, încă, sper eu.

Țin minte că undeva prin… 2009, dacă nu mă înșel, începeam într-un octombrie târziu un blog.Blog care a stat în picioare vreun an și ceva cam, până ce am renunțat la el.M-am apucat să-l fac dintr-o prostie, adică voiam să fac bani neștiind cu ce se mănâncă și cât de greu e să faci bani din blogăreală.Câteva articole, una alta și am fost imediat dezamăgit.Am fost dezamăgit nu pentru-că nu câștigam bani, pentru-că nu puteam din primele 5-6 articole, ci pentru-că eu vedeam la alții pe blog cum comentează între ei și la mine bate vântu`(ca acum spre exemplu🙂 ). Simțeam o legătură destul de strânsă, prietenească, iar mie imi era târșală(rușine) să intru și eu în discuție cu ei.Eram hotărât să renunț la aberațiile mele pe blog și să-mi văd de treabă, dar ca într-un scenariu expirat hollywoodian, am primit și eu niște păreri de la un om pe care nu-l cunoșteam. Bucurie mare, porumbeii au început să zboare, trompetele sunau, drapelul țării s-a înnălțat falnic către cer, iar eu eram nespus de încântat că cineva străin a acordat cel puțin 2 minute textulețelor mele.

Cu timpul am început și eu sa întru în cercul de bloggeri a persoanei respective și uite așa, cărămidă cu cărămidă am început și eu să mă integrez într-un grupuleț.Îmi pare rau că fata respectivă, pentru-că era o fată, nu mai are blogul. Nu i-am mai găsit linkul ca fiind valid, deducând după logica mea de baltă că nu mai are blogul.

Ca-n orice grup, sunt câțiva oameni care-ți captează atenția. Țin minte că-l vedeam pe dom` Bogdan, alias Kudu  prezent pe-o grămadă de bloguri și-mi ziceam mereu ” Cine pușca calului e ăsta!?“, apoi dupa ce l-am citit m-am convins și eram încâtantat de ideile omului . Dacă il citești pe Kudu, e imposibil să nu-ți placă. Plus că omul are duma și un cuvânt bun de zis în orice moment.Altă figură de om, e Alex`andra, un fel de drac al Clujului >:), don`șoara care-ți face ziua extraordinar de bună și dacă voi avea ocazia să mă întâlnesc vreodată cu ea, am să-i spun că blogul ei mi-a adus ceva la un moment dat, lucru pentru care trebuie să-i mulțumesc. Myriam(care momentan nu-i găsesc linkul), fată simpatică și drăguță, visătoare și aspirantă către o viață și o lume perfectă, mi-a ieșit și ea în cale în acești ani de când am blog.

Vremuri faine.Când se iscau discuții pro și contra pe diferite idei ale unor articole, iar atmosfera era cu totul și cu totul alta.Mult mai consistentă din punct de vedere al caracterului umanilor.

Aș vrea să mă opresc momentan pe ici`șea, pentru-că ar fi foarte mult de scris despre acest subiect. Mai sunt mulți care merită menționați, numai că timpul i-au șters din blogroll-urile oamenilor pentru-că nu mai activau.

Dacă ar fi să schimb ceva din toată șarada asta, nu cred că aș face-o.

7 thoughts on “Pentru timpurile de altă dată…

  1. O lacrima aburinda se scurge in coada ochiului. Poate nu ar trebui sa citesc asta de pe telefon, la -6 grade. Ma da de gol emotiunile astea, care sunt.
    Daca nu renuntam la primele bloguri, eram si noi niste de-alde zoso din astia. Dar e bine si asa, o avem pe Ana Banana care are succes major si ne bucuram noi si pentru ea😀

Da-i cu replica, nu ezita!

