Sărbători fericite cu bani împrumutați…

Sărbători fericite cu bani împrumutați…


Îmi pare rău când mă uit pe stradă și văd oameni triști și necăjiți, oftând când numără ultimii bani din portofel. Îmi pare rău de părinții care n-au ce pune ceva mai bun copiilor de sărbători, bătrânilor care renunță la unele medicamente pentru o bucată de carne sau pentru o amărâtă de sticlă de vin.

A fost rău și înainte, dar parcă acum, nu știu… simt că am ajuns cu toții la fundul sacului. Când spun cu toții, mă refer la clasa asta socială umilă ce încearcă să trăiască de pe-o zi pe alta și care muncește rupându-și coatele pentru câteva sute de lei.

Azi am găsit un pliant în cutia poștală. M-am uitat la el și am zâmbit ironic.Știți că reclamele se fac în funcție de perioade, evenimente, mentalitatea și condiția socială a oamenilor din zona/țara raspectivă.

Cam așa sună reclama la o firmă de împrumuturi mici…

4 thoughts on “Sărbători fericite cu bani împrumutați…

    1. Da ma, ai dreptate, dar hai sa fim si putin realisti. Or fi si ei, dar suntem si noi de vina. Nu le iau apararea ca n-am motiv, dar daca noi nu lasam sa se intample asta, era altfel. Acum trebuie sa recunoastem si noi.

Da-i cu replica, nu ezita!

