Stau și mă gândesc că…

Stau și mă gândesc că…


…e amuzant când ieșim prin lume și se trezesc câțiva să facă câteva ironii, glumițe acide sau bancuri pe seama unora, atâta timp cât îs cu bun simț. Bine, aici mă refer la chestiile gen: comparații cu X, Y, Z etc. Spre exemplu(sper să nu se supere), am un prieten foarte bun căruia îi spunem în glumă uneori jewis pentru-că numele lui are tentă evreiască.Tipul e cât se poate de creștin-ortodox, păcătos ce-i drept și neplimbat pe la biserică, dar asta-i partea a doua.Unii capătă tot felul de porecle: țiganu`, țăranu`, în unele zone ale țării te strigă cu apelativul băi moldovene…!, băi ardeleanule…! și tot așa, sau clasicul apelativ specific moldovenilor, Wăi!  :X

Există categorii de bancuri pentru fiecare tip de om. La blonde rezolvăm treaba rapid. Pentru cei mai slab pregătiți mintal avem bancuri cu Bulă, mai sunt cuplurile care se încadrează la Ion și Maria, seria cu Alinuțe(clasicele Alinuțe 8-> ), bancurile cu unguri, moldoveni, ardeleni și restul regiunilor țării, alea cu polițiști pentru cei mai drepți decât legea românească depozitată între 4 scânduri, plus multe altele. Unii oameni se supără, alții țin la glumă.Acum, vin cu o întrebare prostească tare…

În care grupă de glumițe/bancuri vă încadrați sau care din ele vă deranjează?

Eu, personal urăsc bancurile cu moldoveni.Așa cum ador bancurile cu unguri, deși știu că nu-i prea fair play din partea mea(da nici o parte din ei nu-s), pe atât de mult sunt sceptic la bancurile cu moldoveni.Nu de alta, dar majoritatea prezintă un adevăr crud prea tare generalizat…🙂

5 thoughts on “Stau și mă gândesc că…

  1. Eu mă încadrez așa:
    – bancuri cu moldoveni/moldovence; mi se par amuzante cât sunt făcute în spirit de glumă, nu când sunt făcute din superioritate regională
    – bancurile cu ingineri; astea în general îmi plac…😆 sunt mai simpatice… mai ales alea cu privirea neințeleasă gen:
    „- Care este asemanarea dintre un inginer si un caine?
    – ?!?
    – Amandoi stiu ce vor sa spuna dar nici unul nu stie sa se exprime.”
    – bancurile cu studenți la Poli (chiar dacă e cam trecută etapa)… ehhh… alea cu învățatul la examene într-o singură noapte, sute de pagini… mda… și astea sunt simpatice

    Și mă mai gândesc.

    1. :)) Il auzisem si eu pe ala cu inginerul si catelul. Daca tot e pe baza de moldoveni fii atenta:

      cum recunosti mirele la o nunta de moldoveni??

      are cel mai misto trening” =))

Da-i cu replica, nu ezita!

