Bătrânelul a plecat…. !

Bătrânelul a plecat…. !


Orice început are și un sfârșit. În viața asta m-am simțit de multe ori inutil și tot de atâtea ori m-am simțit cel vinovat pentru multe lucruri. Dacă aș fi avut putere, cu siguranță că aș fi dat orice pentru a le schimba. Un lucru ce mi-am dorit cel mai mult de la viață a fost să-mi am persoanele dragi aproape de mine.

Îmi pare rău că nu am putut să fiu aproape de el!

Îmi pare rău că atunci când am fost mic, din necunoștință l-am insultat poate și nu l-am apreciat!

Îmi pare rău că atunci când a avut nevoie de ajutorul meu nu i-am putut fi alături!

Îmi pare rău că n-am vrut sau poate n-am putut, nu știu, să-l fac mai fericit !

Îmi pare rău că nu am apucat să-i ascult toate poveștile!

Blogul acesta a luat ființă și datorită lui. Am promis că aici vor fi numai articole ce va promova educația, bunul simț, caracterul uman și iubirea. Foarte multă lume m-a întrebat de unde vine ” Bătrânelul”.  Le-am spus mereu cu zâmbetul pe buze că acest blog este un tribut pentru bunicul meu. Omul căruia n-am apucat să-i spun niciodată ” Te iubesc!”. Dacă n-am putut face sau poate că n-am vrut, nici eu nu știu, măcar atât să fac. Am vrut să am un lucru care să-mi aducă aminte de el când era în viață. Să am ceva început de când trăia și să-l păstrez și după ce nu va mai fi.

Îmi pare rău să anunț, dar Bătrânelul a murit în această seară! Scriu și încă nu îmi vine să cred că nu mai e!

Dacă n-am apucat niciodată să-i mulțumesc pentru că m-a suportat cu toate mofturile și pretențiile mele, obrazniciile și inconștiența de care am dat dovadă, aș vrea ca măcar pe pagina asta să rămână câteva cuvinte care să-mi aducă aminte de el.

Să-mi aducă aminte că a fost cel mai corect om care l-am cunoscut în viața mea. Că a fost și va rămâne modelul meu în viață și că nu voi face niciun lucru care să-l îl dezamăgească și că mă voi lupta cu tot ce am mai bun să am un viitor și să îmi ajut familia în contiuare, pentru-că asta și-a dorit cel mai mult.

ÎMI PARE RăU BUNICULE, TE IUBESC!!!

2 thoughts on “Bătrânelul a plecat…. !

  1. 🙂 Fiecare dintre noi avem un bunic caruia nu i-am spus niciodata ca il iubim. Fiecare avem colo undeva, intr-un sat, departe, printre amintiri si regrete pierdut un batranel cu parul alb si oasele uzate de vreme, cu ochii plecati de neputinta, dar mereu bland si zambitor pentru noi…

    Sa stii prietene ca orice bunic isi iubeste nepotul si intelege diferenta de perceptii dintre generatii🙂 Orice ar fi, batranelul tau te iubeste si te apara, cu aceeasi dragoste dintotdeauna … sporind pe zi ce trece.
    🙂 Cineva spunea ca batranii si copiii au prea mult timp liber si poate de asta se inteleg atat de bine …

    Sarbatori fericite.

Da-i cu replica, nu ezita!

