Anu` ăsta, numai de bine, dragilor!


M-am trezit mai devreme, tot rupt în gură de la petrecerea de aseară, că na… a fost revelionul la toți.Binedispus cu mult chef de muncă, prima dată m-am apucat să mai strâng prin casă(da, e laudă, îs gospodar), pentru-că era o dezordine totală, iar apoi m-am pus colo`șea la laptop să mai citesc și eu una alta.

Ah, Doamne, ce frumos e când vezi multă lume fericită, plină de speranță și dorințe, vise, ambiții și cu chef de muncă. Doamne,ce frumos e să citești oameni și să vezi cum povestesc ei de ce ar vrea un job mai bun, abținându-se să facă comentarii negative la cel actual,  unde ar vrea să călătorească anul ăsta, sau pur și simplu ce și-ar dori ei de la noul an. Unii vor sănătate, alții vor bani și cariere, na… fiecare cu ce vrea acum.

Mi-a trezit și mie un chef să scriu un articol pe blog. Uite că am și făcut-o! Diferența dintre mine și ei e că eu n-am scris nimic concret pe când ei da.Asemănarea e că toți suntem binedispuși și ambițioși și fericiți și de toate… :)) . Ha!

La mulți ani, dragilor!

2 thoughts on “Anu` ăsta, numai de bine, dragilor!

Da-i cu replica, nu ezita!

