Pseudolimite [Coldplay – Paradise]

Pseudolimite [Coldplay – Paradise]


Pur și simplu nu mă mai satur de ea! Nu mă mai satur pentru-că aici am regăsit sentimentul de libertate.Libertatea aia la care mulți dintre noi uităm să o mai luăm în considerare.

Dacă un animal poate, noi de ce nu am putea!?… Pentru-că ne înnecăm în complexități profunde ce ne macină mintea, încât ne fac să uităm de libertate. Ne îngrădim singuri, dar conștientizăm, numărând zilele pe pereți și asteptând o minune.Puțini au curajul să evadeze. Să facă ce vor ei. Să se simtă liberi. Să se prostească în felul specific nouă, uman, dar plăcut.

Ea era o fată mică care se uita la noi inocentă, asteptându-ne să ne ducem către ea. Eram puțini, dar la fel de naivi.Acum, a mai crescut și fugim noi dupa ea…

2 thoughts on “Pseudolimite [Coldplay – Paradise]

  1. Eu ma mai prostesc din cand in cand altfel as innebuni .Am facut o pasiune pentru melodia asta…ador mai ales inceputul si …ce sa mai,daca o iau asa,tot la toata ajunge:))

    Ma regasesc in ea mai ales ca or trecut niste chestii relativ urate si o fost ca un unguent.

    She dreamed of para-para-paradise …every time she closed her eyes…

Da-i cu replica, nu ezita!

