Nu da cioara din mână pentru vrabia de pe gard!

Nu da cioara din mână pentru vrabia de pe gard!


Eu nu aș putea să fac ceea ce văd astăzi la televizor. Deși am trăin într-un mediu unde culoare roz nu a existat niciodată, totuși, nu pot face asemenea mârșăvie. Nu pot ieși, public, îndrumat de către bani, să aduc îndemne asupra poporului la o sinucidere. Este o sinucidere ce s-a întâmplat în ultima perioadă. De la toată șarada cu ieșirile în stradă și până la demisia de astăzi.

Îmi pare rău că, omul la foame și la disperare își pierde mintea și logica în gândire.Și mie îmi este foame, și altor cateva milioane de oameni, dar păcat că o parte din noi am luat-o pe miriște mai urât ca oile.

Păcat, banul, a ajuns o valoare mult mai presus decât patriotismul…

Era o vorbă odată, ” Societatea care nu învață din greșelile trecutului, se poate considera condamnată!” 

2 thoughts on “Nu da cioara din mână pentru vrabia de pe gard!

Da-i cu replica, nu ezita!

