Din nou…


Dragilor, după cum bine ați putut constata și voi în ultima lună, Bătrânelul nu a prea activat pe blog din varii motive tehnice sau mai bine spus tehnico-financiare.Cine îl mai citește pe Facebook, a mai văzut câte una, alta, dar în rest pe aici, slabă mișcare.

Trecuta multă vreme, fusără toate sărbătorile astea tradiționale românești socio-culturale cu scop de procreere a neamului românesc, iar eu n-am apucat a face măcar o recenzie, așa pentru suflețelul meu, drept urmare nu-mi mai găsesc scopul în umila mea existență. Să mă apuc eu acum, n-ar avea absolut niciun rost.

Am considerat a fi de bun obraz a face o reactualizare blogului, asta, ca să nu uitați că mai scrie cineva pe aici. Mi-aș fi dorit ca ceva interesant să se fi întâmplat în așa fel încât să-mi fi marcat existența și să îl pot transforma într-un articol, dar după cum observați și voi și eu, nu s-a întâmplat mai nimic. Drept urmare, vă salut din fundul grădinii și vă doresc sănătate și voie bună, bineînțeles în limita stocului disponibil, după cum spune și Andi Moisescu.

One thought on “Din nou…

Da-i cu replica, nu ezita!

