AmFostTeatru la Botoșani, AmFiTeatru la anul tot la Botoșani


Mare sărbătoare a fost zilele astea în Bot`șani. A fost AmFiTeatru, Festival de teatru adolescent. Trupe din țară, dar și din județ s-au adunat cu mic cu mare și au venit să joace la Teatrul Mihai Eminescu, Botoșani.

Dacă ar fi să povestesc, ar dura până mâine, dar cum mai am treabă pe ziua de astăzi, am să mă rezum la câteva idei, pentru-că sincer festivalul ăsta începe să crească din ce în ce mai mare, iar unii ca mine încep să alerge gâfâind în urma lui. Au fost trei zile în care  nu prea am avut timp să mănânc, dar am văzut foarte foarte multe spectacole, lucru care a înlocuit mâncarea din câteva puncte de vedere. Încă o dată, mi-am readus aminte că teatrul e ca o a doua lume, de unde poți învăța foarte multe lucruri, care poate în viața reală ti-ar fi luat puțin mai mult timp. Pentru mine a fost acea gură de aer de care aveam nevoie. Voiam să mai simt măcar o dată atmosfera unui festival de teatru cu toată agitația aia nebună, cu un ” du-te-vino” continu, cu emoții, cu de toate defapt.

Și dacă tot este un festival mare, trebuie și un juriu mare, pe masură: Vlad Logigan, actor și preparator la U.N.A.T.C, București, Petronela Lorena Chiribuță, actriță la Teatrul Mihai Eminescu, Botoșani și președinta Asociatiei AmFiTeatru-2006, Vlad Cepoi, regizor la Teatrul Mihai Eminescu, Botoșani, Andreea Maria Șovan, actriță, și nu în ultimul rând Alexandru Mihalachi, profesor la Palatul Copiilor, Botoșani

Pentru toate astea, de vină au fost Atelierul de Teatru, Botoșani, Asociația AmFiTeatru-2006, Botosani, Teatrul Mihai Eminescu, Botoșani plus multa multa lume. Festivalul îl găsiți pe facebook aici, dar și aici!

sursă foto: AmFiTeatru

 

L.E: Am simțit nevoia ca după 2 zile de la postarea articolului să-i agăt melodia asta… :))

 

Da-i cu replica, nu ezita!

