Există un 5 mai bărbatatesc?


Serios, uneori parcă trăiesc pe altă lume. Toți știu de toate, numai parcă eu nu. Cum să nu știu că pe 5 mai este ziua bărbatului?… Asta e rușinea rușinilor! Mă trezesc dimineața, deschid calculatorul, pe facebook toată lumea era într-o stare de sărbătoare, cu poze care mai de care, cu urări de sănătate, comentarii peste comentarii, ce să mai… .

De dimineață toate gagicile erau cu la mulți ani! -ul în taste, care mai de care mai creative în mesaje și imagini. Mie mi-a plăcut una singură, care a pus o imaginea asta:

Noi merităm să fim apreciați, cel puțin teoretic, doar pentru-că ne chinuim să le înțelegem pe ele. Ce-mi place! E un fel de : ” Fără mine ești un rahat, ai înțeles? Te duci la mă-ta!

Da-i cu replica, nu ezita!

