Problema temelor din WordPress.com


Asta e, n-am ce să fac! Sunt sigur că mulți din voi v-ați săturat să tot vedeți altă temă odată la câteva luni, asta în cazul cel mai bun, dar nu găsesc nimic care să-mi placă și să-mi satisfacă dorințele ochiului.

Momentan am ales-o pe asta, care mi-a dat așa o senzație de rustic, clasic și mi se pare că e destul de potrivită pentru ceea ce se vrea de la blogul ăsta. Sper să vă placă și să nu le mai schimb odată la două-trei săptămâni!

Da-i cu replica, nu ezita!

