M-am uitat și eu puțin la Eurovision. Nu trebuia!

M-am uitat și eu puțin la Eurovision. Nu trebuia!


Da, bine că s-a terminat ca să am ce să spurc!🙂 Printr-o eroare voită( asta-i scuză din aia ca să mă scot), am văzut o bucățică mică de Eurovision. Mă plictisesc, știu! Bun… din câte am văzut, nu mi-a plăcut nimic, bine, aproape nimic. Muzică proastă, artiști vai de mama lor, nimic, nimic!

Frumos de ruși și israelieni, care și-au trimis formațiile să cânte “ la oha “. Rușii cu babuțele, aștialalți cu o melodie la bășcăleală. În fine… nu stau să discut prea mult despre porcăria asta de concurs sau festival, ce mă-sa o fi.România, momentan e pe primul loc, Moldova pe doi, iar pe trei nu mai știu, că nu m-a interesat.

Cel mai mult mi-a plăcut Pernilla Karlsson – Nar jag blundar, care a reprezentat Finlanda. Din păcate, meltenismul, setea după ritmuri prostești și versuri fără nicio logică, au eliminat-o pe săraca fată. Mie chiar mi-a plăcut, a cântat foarte frumos! Plus că a cântat în limba ei, nu s-a rupt cu spaniola și engleza la un loc.Un live aproape perfect!  Na, oricum, fata trebuia să înțeleagă că meltenii ăștia care îs mari fani Eurovision, nu știu ce înseamnă muzică bună.

Da-i cu replica, nu ezita!

