N-ai cu cine bă, n-ai cu cine!… Niste țărani!

N-ai cu cine bă, n-ai cu cine!… Niste țărani!


Dacă tot îi campanie electorală, e și o stare de asta de sufocare continuă cu mesaje ” E de-al nostru!“, ” Toți pentru unul, unul pentru toți!” și clișee din astea care prind la un  public cu un IQ puțin trecut de 60, am zis să vă arăt o chestie draguță, care e facută cu bun gust și amuzantă totodată.Nu de alta, dar chiar așa e! Na… pe vremea asta, când omul nu știe cum să-și vadă capul de probleme, orașele-s pline de concerte cu fel de fel de artiști de tot felul, că doar trebuie să fie bâlci până-n ziua alegerilor. Eu zic așa, dacă-i bâlci, păi bâlci să fie!…

Votați U.L.R ( de stânga) sau P.P.T ( dacă sunteți de dreapta) !

4 thoughts on “N-ai cu cine bă, n-ai cu cine!… Niste țărani!

  1. Asta imi aduce aminte de o veche vorba care spune ca “pedeapsa unui om inteligent care nu intra in poltica, este ca ajunge sa fie guvernat de inferiorii sai”

    Are si vorba asta dreptate doar ca oamenii nu inteleg ca in democratie nu castiga cel mai competent ci acela care pare cel mai credibil😦 Din nefericire

    PS: Faina infatisare ti-ai pus la blog (a cata oare)
    Si eu mi-am schimbat radical bloguletele si vreau sa il fac ceva mai interactiv… mi-am facut si o pagina de facebook🙂

    1. Sa stii ca din pacate, nu-i valabila numai in politica. Cu parere de rau, dar anexele controlate de zona politica se incadreaza si ele la vorba ta. Esti baiat inteligent, stai pe tusa( asta in cel mai bun caz), ori lucrezi numai cu oameni inferiori tie si ajungi totodata sa fii controlat de ei.

      Referitor la tema, da, e unul din defectele mele care e destul de deranjat pentru cei care citesc blogul.Intr-un final am gasit ceva care sa-mi placa si sa fie stabila, cel putin pana ma mut pe domeniu propriu ( cand o da Domnul :)) ) .
      “Blogulete” ?… Eu stiu doar unul, restul te rog lasa-le aici sa le vad si eu !😀 Pagina de Facebook n-am gasit-o, dar ar fi mai mult decat bine daca ai lasa-o si pe ea tot aici! :))

  2. Blogulete este diminutivul mai ţărănesc de la blog🙂 Tot unul am si tot ala vechi doar ca acum, precum lupul, si-a schimbat parul dar naravul ba.

    http://www.facebook.com/BloguLuGogu << Facebook page

    Si auzi, am si eu o rugaminte – cand ai pus acolo in dreapta chestia cu "Batranelu on Facebook" care Social plugin l-ai ales?

    1. Nu stiu exact, la wordpress.com ai un widget cu pluginul de la Facebook si ii setezi automat cateva valori sa se incadreze in chenar si atata tot. La Blogspot nu stiu exact, am avut si platforma de Blogspot mai demult, dar nu era “moda” cu facebook-ul.
      Uite aici ceva, o cautare la prima mana, sper sa te ajute http://www.facebook.com/note.php?note_id=127703173935075. Oricum, pe Blogspot ai mai multe mobilitate cand vine vorba sa-ti editezi tema din sursa, sa adaugi tot felul de butoane ale siteurilor de socializare si prostii din astea. La wordpress.com e mai exigenta treaba.

Da-i cu replica, nu ezita!

