Împreună suntem ROMÂNIA!

Împreună suntem ROMÂNIA!


Trecând de faptul că se merge puțin la manipulare ( deși consider că e una cât se poate de constructivă)…Mă gândeam că… E păcat de noi! E păcat să ne pierdem inainte de marele sfârșit, când va fi să vină, pentru-că mereu am avut ceva de arătat și de îmbunătățit, dar… Da… Există și un dar,  parcă nu vrem să vedem acest lucru.

Am vrut de mult să pun mesajul acesta. N-am avut timp, dar am considerat că niciodată nu e prea târziu.Nu e târziu niciodată să arăți calea cea bună, pentru-că oricând situația se poate schimba, oricând!

E mai mult decât o reclamă! E un mesaj care face apel la iubire, la adevăr, dreptate, patriotism, acel sentiment care a dispărut din sufletele noastre pentru că n-am știut să facem diferența dintre politică  și țară.Ne urâm singuri, ne scuipăm cu vorbe grele, fără a mai fi nevoie să ne vorbească alții de rău.

De multe ori mi-am pus în gând întrebarea Ce înseamnă “țara mea” în viziunea celorlalți?… Pentru mine e una din întrebările la care încă n-am găsit răspuns…

“Fie reușim împreună, fie ne vom risipi încercând singuri.”

I

sursa foto: provinciala.ro

Da-i cu replica, nu ezita!

