Ventrilocul – Eduard Sandu si ” Romeo “

Ventrilocul – Eduard Sandu si ” Romeo “


Pe Eduard l-am vazut in cateva piese de teatru la Botosani, cand inca mai era actor la Teatrul din Botosani.A fost unul din seria de actori, care au renuntat la viata de actor “de provincie“, desi poate formularea suna putin dura, dar nu are vreo tenta ce ar leza talentul sau pasiunea pentru teatru a celorlalti, ci ma refer la partea strict financiara.

Hotarat sa-si faca o cariera proprie, Eduard este primul ventriloc din Romania. Am auzit prin Botosani ca s-ar fi apucat de treaba asta, dar n-am apucat sa-l fi vazut niciodata .De actor bun stiam ca e, dar azi am vazut ca e si un ventriloc bun ( bine, tot din actorie e si asta… )… 

Am ramas masca cand am vazut ce poate face impreuna cu Romeo. Cine-i Romeo?… Las vorbaria multa si va las sa vedeti cine e Romeo si ce poate sa faca Eduard cu Romeo, asta asa… ca o mica monstra pentru a va trezi interesul si pofta de a merge la spectacolele lor, ca pot zice “ lor ” dintr-un anume punct de vedere. :))

Pe cei “doi” ii puteti gasi aici, iar urmatorul spectacol va fi la Botosani, la Teatrul Mihai Eminescu, vineri 16 noiembrie, ora 19:00 . NU-L RATATI!

Da-i cu replica, nu ezita!

