Azi am fost la fotbal…

Azi am fost la fotbal…


– Ce faci, ma?

-Uite bine, ma duc la un fotbal, tu?

– Unde te duci?

-La fotbal!

-Ce sa cauti tu acolo?

-Da ma, m-au convocat! :)))
Cred ca asta ar fi fost discutia cu oricine m-ar fi sunat astazi si m-ar fi intrebat unde ma duc.Multi prieteni probabil ca vor incepe sa rada cand vor citi postul, dar da, astazi chiar am fost la fotbal! Eu cu fotbalul am avut tangenta doar la nivel de FIFA si uitatul la meciuri.Jucatul mai putin! Nu am fost adeptul lui, drept urmare singurele dati cand jucam fotbal, erau in vremurile cand imi petreceam timpul pe afara, batand mingea –  vorba vine ” batand mingea” –  printre blocuri cu prietenii din copilarie.

Daca e sa fac un exces de sinceritate, nu prea am tangeta cu sportul in general.Recent am fost nevoit sa fac un sprint de 200 de metri dupa un 311  ca intarziam la facultate. Am crezut ca-mi dau plamanii afara. La un moment dat nu mai puteam nici sa vorbesc.Se uitau niste colege la mine ca la felu` 14.

Revenind la fotbal, astazi mi-am adus aminte putin de copilarie.De verile alea cand mergeam seara la fotbal. Ca o mica istorie, peste tot am fost portar. De foarte putine ori intram in teren pe alt post in afara de cel de portar, pentru ca nu aveam tangenta cu mingea aia amarata absolut de niciun fel. Si cum nimeni nu vrea sa stea niciodata in poarta, logic ca, vrand nevrand, am ocupat locul de portar. Mult mai bine decat fundas ascuns sau atacant din tribuna. E ca la scoala. Te-ai transferat si ai venit ultimul in clasa, ai din start loc rezervat in prima banca. Trebuie sa faci lobby maxim sa prinzi la jumatea randului sau in spate. Asa si aici, nu inveti sa joci fotbal, stai in poarta.

Astazi, m-am dus la fotbal dupa aproape 1 an, daca nu ma insel, de cand am jucat ultima oara.Cel putin asa imi aduc eu aminte. A fost Campionatul de Fotbal al Asociatiilor Studentesti. Aseara, presedintele nostru de asociatie se chinuia sa stranga 7 baieti sa mergem la fotbal. Din vreo 40 de persoane din toata asociatia asta, cred ca suntem vreo 10 baieti de tot, din care cativa erau plecati acasa. Aseara, cu jumatate de inima, am zis ca ma bag si eu la fotbal.Dupa ce-am confirmat, aveam mustrari de constiinta.Dupa, mi-am dat seama ca n-am echipament.N-am tenisi, n-am pantaloni scurti.Tot ce am avut sport, am trimis la Botosani. Am cautat in dulapul ala si numai mocasini, pantofi si ghete.Dimineata, eram in piata la Obor, mort de somn,  sa-mi caut galosi de fotbal, ca n-aveam cu ce juca.

A fost frumos, iarasi am fost portar! A fost amuzant sa-mi vad colegii de echipa cum gafaiau, sa-i aud numai cu “ Nu mai pot frate, nu mai pot!” , “ Is terminat!“, “ Pfai de mine, is rupt!“. Vremea a tinut cu noi, organizarea super ok, pacat ca n-a tinut si scorul cu noi. Ne-am luat bataie, dar nu asta a contat, ci ideea de iesire ( scuza eterna si vesnic valabila…), parerea mea! Eu cel putin m-am simtit bine si mi-a prins foarte bine o activitate din asta.Ne-am mai enervat, am mai ras, am mai dat o duma, o poanta o maslina si atmosfera a fost frumoasa, chiar daca am pierdut. Poate tura viitoare va fi cu mai multe sanse, cine stie… .

Da-i cu replica, nu ezita!

