Dupa o saptamana de stat acasa…

Dupa o saptamana de stat acasa…


… Poate ca multi s-ar astepta sa incep a face o lista scurta spre foarte lunga cu motive de ce m-as intoarce inapoi la Bucuresti.

Nu, tura asta nu se intampla asta! M-am intors de aproape o saptamana acasa, in Botosani. N-am crezut niciodata ca  acasa  poate suna atat de bine. Orasul a ramas aproape la fel. Cum l-am lasat, asa l-am si gasit. De regula, intr-un oras mic, daca se face vreo schimbare, e ca se mai deschide vreo crasma sau club nou, altceva nu.In Botosani se fac sensuri giratorii aproape in fiecare intersectie. E amunzat si imi place!  In fiecare intersectie sa fie sens giratoriu. O sa se mearga ca-n branza. E mai curat ca Bucuresti, logic, este de asteptat. E mult mai linistit si mult mai calm.Botosaniul asta e bun pentru petrecut batranetea.

Mancarea de acasa, e mancarea de acasa! Si daca ar sta sa-ti gateasca o suta de bucatari, de cele mai multe ori, mancarea facuta de mama e de neegalat! Inainte sa plec la Bucuresti nu punea sare aproape deloc in mancare. Eu acolo m-am dezobisnuit sa mananc nesarat, iar cand am ajuns aici am constatat cu stupoare ca mama pune sare in mancare.

La facultate 90% dintre studenti uita de alimentatie, adica de mancare. Mananci cand apuci, iar daca apuci, in “meniul zilei” sigur se afla si un covrig din ala datator de Ulcer sau sora-sa mai mica, Gastrita.Apoi mai vin cateva cafele, o cola, alergatura, plus un curs si eventual inainte sa ajungi acasa seara, mai bei o bere. Nu am mai pus tigarile, pentru-ca astea se integreaza in cuvantul mancare, de cele mai multe ori.  Cand am ajuns in Botosani, mama m-a trecut pe dieta. Doua zile am mancat numai fructe. N-am mancat tot anul fructe, cate am mancat in Botosani in doua zile. Da mi-a prins bine. Au fost vreo doua trei mici problemute pana m-am obisnuit cu regimul ( :)) ) , dar dupa m-am dat pe brazda.

Dupa o saptamana de stat acasa, inca nu m-am plictisit si mare lucru nu am facut. Pur si simplu am stat. Probabil mi-am descoperit vreo latura mai familista si probabil ca de aceea scriu si articolul la o ora cand stiu ca traficul generat de catre facebook sau alte platforme, e destul de mic. :d

Vara asta poate fac un tur de manastiri, daca o sa fie fonduri si posibilitati si  poate fac rost de bani si-mi incep documentarul.

Apropo, cu mare mandrie spun ca azi n-am fumat deloc. DELOC! Beau ceai de musetel cu tei intr-o prostie, poate de aceea. Totusi, mi-e si mie mirarea ca nu am simtit nevoia sa fumez. E un pas mare pentru mine, un pas mic pentru ceilalti!

Botosani
Fotografii Botosani

2 thoughts on “Dupa o saptamana de stat acasa…

Da-i cu replica, nu ezita!

